درود بانو تیر گرامی و بزرگوار
مهر حضورتان را بیکران سپاس
عید سعید غدیر را خدمتتان تبریک عرض میکنم
سلامت و شاد باشید
خیلی از دلنوشتههایم ، در پی اتفاقی ، تلنگری در لحظهای احساسم
بارانی و لحظهای دیگر هیچ
به جوانی مسلمان زاده برخورد که کتابی میخواند و ادعا ،میخواهد به کیشی دیگر در اید ،وقتی معترضش شدم گفت آیا این کتاب را تو خواندهای
گفتم آیا کتاب دین خود را خواندهای ، گفته نه و دراین گیر و دار ،تاسف و هزاران افسوس از یک حرف منطقی
نگران شدهام که مگر در مدرسه و دانشگاه به فرزندان ما چه میآموزند که بیمنطق و از خود رانده حتی نسبت به تعالیم خدایی به این روشنی
چارهام نبود جزد ایجاد تردید بین حقیقت با تخیل و مجازش شاید دوباره از نو حقیقت را میجست انشالله که خدا همهی ما را رهنمود خواهد کرد
و بعد ؛ پای صفحهی شعر دوستی دیدگاها و نظرات را که میخواندم
مشاهده : چه منطقهایی که پله پله نردبان میساخت از شعور دیدگاهشان
ولی حیف از نگاهی نه انسوتر
پای دیوار منطقشان گودالی حفر بود عمیق
ایا کسی به خود اجازه میدهد نگاهی بیندازد آنسوتر به انچکه میگوید؟
(من کنت مولا فهذا علی مولا)
"هر که را من باشمش مولا و دوست
ابن عم من علی مولای اوست"
عید ولایت و امامت را خدمت حضرت حجت ابن الحسن صاحب عصر و الزمان(عج)،
کلیه سادات و دوستان عزیز تبریک میگویم
امید که رهروان راستین طریق حق و فضیلت امامان معصوم باشیم