سه شنبه ۱۵ آبان
مسافر عشق شعری از عسل ناظمی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ۲۰:۰۱ شماره ثبت ۱۲۱۶۸۶
بازدید : ۲۶۳ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب عسل ناظمی
|
من شهر عشقم، اگر مسافرش تو باشی
من شوق پروازم، اگر آسمانش تو باشی
من در قفس رویای پرواز آموختم
من زندانی باشم، اگر زندانبانش تو باشی
عشق به تو تمام تمنای دل عاشقم بود
جفا کشیده عشقم، اگر وصالش تو باشی
عشق چه رسوا می کند دیدگانم را
رسوا هراس نیستم، اگر عاشقش تو باشی
جنون عشق، عاشقی چه داند چیست
من لیلی تو باشم، اگر مجنونش تو باشی
عاشقی دل شیدا می خواهد و بس
من دلباخته عشقم، اگر مستانه اش تو باشی
در عاشقی دلها می شود محرم راز
دل بیقرار عشقم، اگر محرمش تو باشی
چندی است که من در خود گمشده ام
مسافر شهر غریبم، اگر یابنده اش تو باشی
در کوچه های عاشقی پرسه می زند دلم
من رهگذری تنهام، اگر عابر همیشه اش تو باشی
من دختر پاییزم، فصل باران و برگ ریزان
ترسی ندارم ازسرما، اگر زمستانش تو باشی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
(من کنت مولا فهذا علی مولا)
"هر که را من باشمش مولا و دوست
ابن عم من علی مولای اوست"
عید ولایت و امامت را خدمت حضرت حجت ابن الحسن صاحب عصر و الزمان(عج)،
کلیه سادات و دوستان عزیز تبریک میگویم
امید که رهروان راستین طریق حق و فضیلت امامان معصوم باشیم