درودها بر رفیق نازنینم
حناب مستطاب عزیزیان عزیز
♡♡♡♡
اول اینکه اگر محدودیت نبود هر روز در سایت محترم شعر می گذارم و بیشتر هم برای ثبت می گذارم که تا کنون شاید ۴۰۰ اثر باشد و متاسفانه با محدودیت وقت بیشتر اوقات فقط در بین مطالب چرخی می زنم تا فقط از شعر های خوب لذت ببرم امروز و فردا به دلیل گرمای هوای مشهد وقت مرخصی دارم.
ذیل خط خطی هایم دوستان لطف دارند ولی واقعا نمی توانم پاسخگو باشم زیرا معدنکاری خسته کننده است و توقع هم ندارم کسی بالاجبار یا اکراه کامنت بگذارد اما از حضورشان خرسند میشوم.
و اما
فراخوان یکماه با ۳ روز خیلی تفاوت دارد. ندارد؟ پس منظور حضرتعالی از این پارادوکس ۳ روز چیست؟ مگر من گفتم ۳ روز؟ میشد گفت ده روز البته اختیار با سایت محترم است باشد ۶۰ روز.
من در نبشتار قید کردم که صفحه عوض شده و در پایان صفحه نتایج درج نشده و علم غیب نداشتم که اعلام نتایج در جای دیگر بوده ، ضمن اینکه قرار ندارم همه مطالب را بخوانم تا متوجه شوم نتیجه یک صفحه در کجا درج شده، مگر اینکه در اخر صفحه ی اول نشانی صفحه اعلام نتایج داده شود.
تقدیر شایسته را میشود با طراحی یک صفحه همراه ارم سایت محترم شعر ناب انجام داد با اسامی عزیزان منتخب و هزارو یک کار دیگر که نه حاوی مدال و نه سکه طلا است و نه هر چیز دیگری که بوی کثیف پول بدهد. متوجه شدید عزیز دل؟
فکر نمی کردم یک نقد ساده موحب اینهمه جبهه گیری شود! العفو
دیگر سعی می کنم نظر و نقذی نداشته باشم و از جناب احمد زاده طلب حلالیت دارم و ایشان اختیار دارند این مقال موبوط به حقیر را پاک کنند اما اگر نقد نباشد، حرکت و اصلاحی نخواهد بود.
جناب عزیزیان نازنین، بنده هیچ چشم داشتی ندارم و اگر موجب تکدر خاطر شدم میتوانید اکانت حقیر را بلاک یا محو فرمایید.
از پاسخی که به نقد بنده دادید فقط برداشت جبهه گیری دارم و اصلا متقاعد نشدم و سعی می کنم جز ثبت شعر لام تا کام چیزی ننویسم حتی برای دوستان انگشت شماری که دارم. ولی انتظار دارم نقد ها را اگر چه گاهی تلخ باشد جدی بگیرید و نقایص کوچک را رفع فرمایید.
من نیز دوستتان دارم و ارزوی توفیقتان را دارم
کاش بجای باران از آسمان،جنون ببارد! شاید، مردم این شهر عاقل شوند!بداهه
من ... تنها شاعر مرده این شهرم که بر گور شعرم روضه می خوانم!بداهه
سید حاج فکری احمدی زاده (ملحق)
دوستانی که با این افرغ اندیشه ها بهترین شعر یا اثر در هر قالبی اعم از کلاسیک تا سپید و ازاد ...
طبق نظر اساتید و پیش کسوتان سایت شعرناب انتخاب گردند
به ترتیت نفر اول ۶ماه
نفر دوم ۳ماه
و نفره سوم یک ماه
اشتراک سامانه و پایگاه ادبی شعرناب تعلق می گیرد.
مدت زمان و پایان ارسال تا ۲ شهریور زیر همین پست . موفق باشید