جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
درخت امید
هنوز عاشق و واله و مست هست
و دیوانه بسیار ازین دست هست
ازین جمع عشّاق جان بر کفت
چو من آنکه نادیده،دل بست هست؟
نه هر کوچه ای رو به خوشبختی است
فراوان درین شهر بن بست هست
سراغ تبار تبر را مگیر
درین بیشه ویرانگر پست هست
درخت امید آرزو پرور است
سر و شاخه هایی که نشکست،هست
ندانم ز اُولاد آدم کنون
کسی که ز بند هوی رست،هست؟
مگو واسع از تلخی روزگار
چو گفتار شیرین و یکدست هست
سید علی کهنگی (واسع) بهمن1400
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام و ارادت آقای عزیزیان بزرگوار،لطف حضرت عالی به این حقیر همیشه زیاد بوده،سپاسگزارم | |
|
قربان شما آقای ابراهیمی عزیز،سپاس از لطف و محبت شما | |
|
بسیار ممنون و سپاسگزارم آقای حاجی پوری بزرگوار | |
|
سلام آقایذآزاد عزیز،ارادتمند شما هستم | |
|
ممنون از لطف و محبت شما آقای اکرمی عزیز | |
|
سلام آقای نجفی عزیز،سپاس از لطف و محبت شما | |
|
قربان شما آقای کاظمی عزیز،ممنون از لطف و محبت شما | |
|
سلام آقای رضا پور،ممنون از لطف و محبت شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود