دوشنبه ۲۸ آبان
دنیایم شعری از بهزاد سرافراز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۱۶ شماره ثبت ۱۲۱۱۹۸
بازدید : ۲۱۵ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب بهزاد سرافراز
|
با غمم چه ها کرده آن دو چشمِ زیبایت
هر کجا خوشی دیدم بوده ردی از پایت
باطنِ تو ترکیبی از حرارت و شرم است
روحِ پاک و پرشورت کرده است تنهایت
ماهِ واقعی! هر شب ماه را تماشا کن
مخفیانه می آید تا کند تماشایت
آفتاب از رشکش تا غروب می گردد
بر زمین اگر جوید می برد به یغمایت
پخته ای ولی خوشدل شوخ طبعی و عاقل
قلبِ من به این علت این همه است شیدایت
عشقِ تو شده جانم پس کجا روم بی جان؟!
من چرا نمی بینم؟! پس کجاست همتایت؟!
ای دلیل و معنایم ای تمامِ دنیایم
پای آرزهایم لازم است امضایت
🍀هواجان جاویدان🍀
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم عجم گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای عزیزیان گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای انصاری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای حاجی پوری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود بانوی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای اکرمی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای ترکاشوند گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای آزادبخت گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای خانم زند گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای کریمی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای کاظمی نیک گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای مدهوش گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای ابراهیمی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای فتاحی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای فخوری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای انصاری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم سمیعی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای نظری گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود خانم آفاق گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
درود آقای حسنی گرامی
🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃
شاد و پیروز باشید.
🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب جاویدان
بسیارزیبابود