چهارشنبه ۷ آذر
سوزِ تقریر شعری از سید عرفان جوکار جمالی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۵۶ شماره ثبت ۱۲۱۱۱۲
بازدید : ۳۱۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سید عرفان جوکار جمالی
آخرین اشعار ناب سید عرفان جوکار جمالی
|
پایِ خستهِ دستِ بستهِ شرحِ تصویرِ منست
گریهِ هایِ این قلم از سوزِ تقریرِ منست
در چنین حالی اگر مجنون بِبینَد اشکِ من
آن چنان گِریَد به حالَم؛ دل به زنجیر منست
میزند دستِ زمان چوبِ حراجی بر دلم
برده یِ عشقت شدن گویا که تقدیر منست
همچو نی مینالم از سودایِ دل ای جانِ دل
در میانِ اشکِ شب یادِ تو تعمیرِ منست
پیرِ مردی گفت: رسوایی بهایِ کارِ دل
سوختم از داغِ دل این حُکمِ تقصیرِ منست
«بزم سازانِ جهان می از سَبویِ پر خورند»
من ز عقلِ خویش نوشم؛ عقلِ من پیرِ منست
سید عرفان جوکار جمالی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود 👏🌺🌺