سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        زیر درخت تنهایی

        شعری از

        احسان کشاورز

        از دفتر پوچ نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۳۵ شماره ثبت ۱۲۰۷۵۰
          بازدید : ۲۱۵   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر احسان کشاورز
        آخرین اشعار ناب احسان کشاورز

        زیر درخت تنهایی 
        فرش غمامو پهن کردم 
        من با همه یه رنگ بودم
        چه کاری بود که من کردم 
        من با همه یه رنگ بودم
        که این همه دلم تنهاس
        دنیا که جای خوبا نیس
        دنیای بی لیاقت هاس
         
        زیر درخت تنهایی
        فرش غمامو پهن کردم
        من با همه یه رنگ بودم
        چه کاری بود که من کردم
        من با همه یه رنگ بودم
        که این همه دلم تنهاس
        دنیا که جای خوبا نیس
        دنیای بی لیاقت هاس
         
         
         
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۹
        من با همه یه رنگ بودم
        که این همه دلم تنهاس
        درودبرشما
        زیبابود اما به عنوان غزل بیتها کم بودند لااقل غزل باید پنج بیت باشه...
        خندانک خندانک
        محمد علی رضاپور
        شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۰۳
        سلام
        نور امید، همراه تان خندانک
        نرگس زند (آرامش)
        شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۲۰
        سلام وعرض ادب خندانک
        زیباست وغمگین خندانک
        موفق باشید خندانک
        علی نظری سرمازه
        شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۰۴
        درود بیکران
        بسیار زیباست
        خندانک خندانک خندانک
        دنیای بی لیاقت هاس
        صبا حضرتی جامیسوو
        شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۰۵
        سروده ی زیبا و غمگینی بود

        قلمتون پایدار
        محمد اکرمی (خسرو)
        شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۰۲
        خندانک خندانک خندانک
        نیلوفر تیر
        شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۳۳
        درود بر شما خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0