جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
میلاد امام رضا (ع)
سرزمین طوس گشته از قدومت همچو طور
می رسد از طور بر دلهای عشّاق تو نور
ذرّه ای خالی ز مهرت نیست ای مولای ما
آفرینش گشته از میلاد تو غرق سرور
گوئیا میعاد گاه حق نصیبش گشته است
هر کسی در پیشگاهت یافت ای مولا حضور
آستانت قبله گاه حاجت هر مضطر است
چشم بد از بارگاه دولتت باشد به دور
سائلیم و خاک بوست ای امام انس و جان
این گدائی هست بر ما عزت و فخر و غرور
بال شوق عرش پیما می دهد احسان تو
گر کنی یک دم ز کوی بی قرارانت عبور
واسع از ناقابلان است و تمنایش تویی
ای رضا لطفی نما بر عاشقی کمتر ز مور
سید علی کهنگی (واسع)خرداد 1402
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف و محبت شما اقای اکرمی عزیز | |
|
سلام خدمت شما استاد انصاری بزرگوار،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
عرض سلام و ارادت آقای ابراهیمی عزیز،سپاسگزار محبت شما هستم | |
|
درود بر شما آقای حاجی پوری بزرگوار،سپاس از لطف و محبت شما | |
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود