جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
وقتی نباشی با تنی رنجور
میمیرم و رد میشوم از شب
وقتی نباشی هر نفس مرگم
می آید و می گیردم از تب
وقتی نباشی لحظه ی مرگم
دیگر کسی یاسین نمی خواند
وقتی که من پوشیده در خاکم
دیگر کسی با من نمی ماند
وقتی نباشی سنگ قبر من
پر میشود از حسرت دیدار
دل هم میان خاک می میرد
حتی زمین هم می کند انکار
وقتی نباشی بر مزار من
دستم برون از خاک می ماند
میمیرم و حتی دل زارم
تا رو محشر چاک می ماند
وقتی نباشی شعر دلتنگی
حک میشود بر سنگ قبر من
حکاکِ غمگین مینویسد آه
گویا کفن پوشیده او بر تن
وقتی نباشی مرده ای خاموش
در انتظارت استخوان سوزد
هر روز در تنگ غروب آنجا
چشمش به راهت باز میدوزد
…
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود جناب بدری بزرگوار