جمعه ۲ آذر
ضامن رئوف شعری از عباس گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۰۱ شماره ثبت ۱۲۰۳۸۲
بازدید : ۲۶۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب عباس گودرزی
|
سلطان اگر چه نوکر او رو سپید نیست
اما کسی که مرحمت اش را ندید نیست
پُر می کند دو دست گدا را ابَاالحسن
زائر در آستان رضا نا امید نیست
باید طواف کرد شبیه کبوتران
دور مراد هر که نگردد مُرید نیست
آهو پناه می برد و ضامنِ رئوف
قول و قرار هاش که وعده وعید نیست
از ضَجّه های زائر او پشت پنجره
فولاد اگر که آب شود هم بعید نیست
موسی تبار هست و مسیحا دم است چون
در این تبارمعجزه چیزی جدید نیست
بابُ الجواد چون که درِ استجابت است
غم در دل کسی که به این در رسید نیست
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
ممنون و متشکرم | |
|
🌷اللّهُمَّ صَلِّ عَلیٰ عليِ بْنِ موسَی الرِضَا المرتضیٰ الاِمامِ التَّقيِ النَّقي و حُجَّتكَ عَلی مَنْ فَوقِ الاَرض و مَن تَحتَ الثَّريٰ الصِّديقِ الشهیدصَلاةً كَثيرةً تامَّةً زاكيةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَة ًمُتَرادِفة كَأَفْضَل ماصَلَّيْتَ عَلى أَحَدٍ مِن اَوْليائِك.🌷
| |
|
بسیار ممنونم نظر لطف شماست جناب فلاح | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.