.
زمستونه
غبار پشت چشام سنگینی کرده
برگ سبز نگام این روزا انگار خشک و زرده
هوا سرد شده... ای کاش
گرمی حرفات نمیره
کاشکی تو سرما دلم با
کرسی حرفات خو بگیره
زمستون فصل سردی نیست..... اگه تنها نباشی
به تنهائیم نکن عادت
که تو دنیام جا شی
مثه دیوونگی بیمرز... یه تسکینی تو دستات هست
منو با کوچهی دستات
رها کن از بن بست
زمستونه و باز....
خاطرههام ساکت و سرده
خودکار خشک تو دستام
کاغذارو دیوونه کرده
دلم تنگ شده انگار.... عمریه آفتاب ندیده
وقتی که برفیه دنیام
سرخی ِ خورشیدم سفیده
زمستون فصل سردی نیست.... اگه تنها نباشی
درود.
در حدود ده سال پیش، از دور دستی بر آتش ترانه، آهنگسازی، تنظیم و اجرا داشتم. با حضور عزیزان ترانه سرا مشتاق شدم چند دمو یا همان نسخهی آزمایشی از ترانههایم را که در سالهایی تقریبا دور ضبط کردم در سایت محترم منتشر کنم که این ترانه ها تقریبا کامل از دایره وزن خارج و تابع ملودی ساخته شده میباشند.
ترانه ی زیبایی بود
قلمتان نویسا
بمانید به مهر و بسرایید