جمعه ۲ آذر
رمز نشو شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۲۹ شماره ثبت ۱۲۰۳۵۸
بازدید : ۱۷۵ | نظرات : ۵۲
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
زنهااااار
ذکر بگو
پرده بدر
سَر بِبُر و
هتاک شو☆
تیر بزن
جور نما
رذل بشو
بر باد شو☆
خّمر بنوش
ناز بِکِش
ساز شکن
طناز شو☆
نوحه بخوان
دار بزن
جار نزن
فناااا شو☆
مِهر ببُر
ماه بشو
مُهر نما
مهار شو☆
سنگ بزن
چنگ نواز
رنگ نما
نقاش شو☆
بال گشا
رو بنما
رمز نشو
روان شو☆
مینافتحی(آفاق)
_______________
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض احترام بانو کوهواره نارنین
سپاسگزار بود ارزشمندتانم بمانید بر قرار خوشکامی و آسایش
مرسی از کامنت پرمهرتان
🙏🏼😍💐 | |
|
درودها بر بانوی واژه ها
ارادتمندم عزیزدل مهرتان برقرار و ماندگار
🌼🤍🦢 | |
|
درودا جناب استاد گرانقدر
مهرتان پاینده
سپاس از حضور مستمر و بنده نوازی حضرتعالی
💐💐💐 | |
|
درودها جناب خوشروی عزیز و گرامی
سپاسگزار مهر حضورتانم بمانید ب مهر و آرامش
🌻🌻🌻 | |
|
درودا جناب سید هادی بزرگمنش
سپاس از الطاف پرمهرتان برمدار شادکامی باشید
💐💐💐 | |
|
درود جناب اکرمی سپاسمندم
🌺🌻💐 | |
|
درودتان جناب استاد حاجی پوری بزرگمنش
سپاس از بود ارزشمندتان پایدار باشید
💐💐💐 | |
|
درود بانو نیلوفر عزیز سپاسگزارم
🌻🌻🌻 | |
|
درود بر سارابانوی نازپین
زیبایی در وجود شماست سپاسمند مهر حضورتانم
🙏🏼😍💐 | |
|
درود و سپاس جناب کاظمی نیک عزتمند
مهرتان پاینده سپاسمند حضورتانم
🌺🌺🌺 | |
|
درودها بانو زند گرانسنگ
زیبا حضور پرمهر شماست سپاسگزارتانم
جانتان لبریز آرامش
🥰🦋🙏🏼
| |
|
درود و عرض ادب جناب استاد انصاری مهربان
سپاسمند بزرگواری حضرتعالی هستم سایه تان مستدام
💐💐💐 | |
|
درود و سپاس فراوان جناب نظری گرامی
زیبا روزگارباشید
🌼🌼🌼 | |
|
درود درود جناب انصاری والا
زیبا الطاف شماست سپاسگزار بودتانم
برقرار باشید
💐💐💐 | |
|
درودا جناب ابراهیمی ارجمند
سپاسگزار مهر حضورتانم پاینده باشید
🌺🌺🌺 | |
|
درودها جناب استاد عسکرزاده والامقام
سپاسمند بود افتخارآمیز حضرتعالی هستم
مهرتان پاینده
🌺💐🌼🌸 | |
|
درود بر بانوی کاسیانی عزیز
زیبایی در وجود شماست سپاس از حضورتان
برقرار آرامش باشید
😍🌻 | |
|
درودتان بانو قنواتی عزیزم
سپاسگزار مهر حضورتانم برمدار شادمانی باشید
👌🏼😍🕊🌹 | |
|
درودا جناب زمانی ارجمند
سپاسمند بودتانم برقرار باشید
💐💐💐 | |
|
درود بر بانو بهرامی گرامی
سپاس از مهر حضورتان زیبایی در نگاه شماست
مهرتان پاینده
❤🦋🌼 | |
|
درودا بانو خدابنده گرانقدر
سپاسگزار حضورتانم زیبا روزگار باشید
🙏🏼😍🕊🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام مینابانوی ارجمند
زیباسرودید به سبک مولوی عزیز
سلامت باشید و دلشاد