شنبه ۳ آذر
چشم رجا شعری از سید مصطفی سامع
از دفتر لاله زار سامع نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۵:۱۳ شماره ثبت ۱۲۰۱۵۹
بازدید : ۲۳۴ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب سید مصطفی سامع
|
هو الله
هردم مــرا چشـــــمِ امید باشــــد به غفرانت خدا
هرگز نباشــد بر عمــــــل هایم مــــــرا چشمِ رجا
باشد فزونــــتر رحمتـــت از سیئات وجـــــــرم من
رحمی نما ای ذوالمنن ای ذوالکرم ای ذوالعطا
گـــرچــــه گناهِ مـــن بــــــود نـزدت فراوان وبزرگ
لیکــن زعصیانم بــــود غفــــران تـــــو اعظم شها
شــایسته رحمــــت نیـم شــایسته عفــــوت نیـم
شـایسته جــــودت نیـم بنگــر بــه حـــالِ این فنا
شامــل بــود اشیــا همه در رحمتت ای با کرم
خواهم منِ سامع شوم مشمولِ رحمت بارها
مستفعلن مستفعلن مستفعلن مستفعلن
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺 سلام مناجات زیبایی است عید میلاد امام رئوف حضرت رضا(ع) برشما مبارک 🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خداوند نگهدار شما