مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۴ آذر
تب خال شعری از داود شمسی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۳۲ شماره ثبت ۱۲۰۰۲۰
بازدید : ۶۳۱ | نظرات : ۳۱
آخرین اشعار ناب داود شمسی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
بالشم عطر تو دارد
در نبودت همدم بالینمنگشته...
عطر بالش
مرا به رویا میسپارد
چشم را وا میکنم
و تو نیستی
چه کوتاه است
فاصله ی رویا با کابوس
چه کوتاه است
فاصله ی بودنت با نبودنت
آن شب نه آغاز و نهپایان میشد
آنکه با عشق به غم دست تکانمیداد من بودم
گاه نبودت مرا دوشت غم کرده
نقدها و نظرات
کاملا صحیح و درست میفرمایید حتما در شعر بعدی تصحیحمیکنم
سلامت خدمت شما بزرگوار بانو. بسیار متشکرم از لطفتون❤️
بسیار متشکرم از لطفتون و نظر مبارکتون . متشکرم از شما اس ❤️
بسیار مفتخرم شدم از نظری که دادید بانو.❤️
سلام و درود خدمت شما ، بسیار متشکرم❤️
سلام بر راوی عاشق ، متشکرم از نظر لطفتون
بسیار عالی و احسنت بر ذهن فعال شما ، احسنت بسیار زیبا بود❤️🌹
بانو آهنگران بسیار متشکرم از نظر پر انرژیتون ، لطف کردید🌹
خوشحالم مورد پسندتون واقع شده آقای انصاری🌹
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
خوش آمدید به جمع ما
کوتاه زیبایی بود