جمعه ۲ آذر
بوسه ی عشق شعری از سید حسن ضیابری
از دفتر آزاد نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۱۶ شماره ثبت ۱۲۰۰۱
بازدید : ۹۶۹ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب سید حسن ضیابری
|
امروز ثانیه ها
چون گذشته هاست،
یک ثانیه برایِ من،
یک لحظه آنِ توست
آری
وصالِ ثانیه ها،
اشتراکِ ماست؛
دل را ز «من» رها کن و
یک بوسه ای بده،
با آبیِ وجودمان
گردیم، ماندگار،
یک ثانیه به دل خوشی
یک عمر زندگیست؛
حالا بیا،
خاطره ها را مرور کن
از نو ببین،
بوسه یِ سرخت چه می کند
با قفل های بسته یِ
کورِ تقیدم؛
آری بیا،
به بوسه ای این قفل، وا کنیم
دیگر بس است،
هر چه کشیدیم رنج و درد
باشد بهشت، روزیِ
دل دادگانِ خوف
آن آتشِ جهنم و
این بوسه، مالِ من
بهمن 84 سید حسن ضیابری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.