سه شنبه ۱۵ آبان
شمع جانان شعری از عسل ناظمی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۴۰ شماره ثبت ۱۱۹۸۹۷
بازدید : ۲۸۰ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب عسل ناظمی
|
یارا چرا با من بی وفایی می کنی!
از فراق و دوری آواز خوانی می کنی!
شمع جانم را بکشتی ای زیبای من
دور از چشم تَرَم باز روشنایی می کنی!
می کنی با من چون بیگانه ایی غریب
با رقیبانم هر دم باز آشنایی می کنی!
ساقی می پرستانی تو ای یار عزیز
دور از چشم من هم خود نمایی می کنی!
عشق من زیبا رخی و دلفریب
تا نگاهت می کنم زهد و پارسایی می کنی!
این عاشق دلخسته هنوز چشم براهست
باز باآهنگ دل شکستنی ساز جدایی می کنی!
مکن با من چنین ای یار دیرین
چو احوال دلم دانی و عشق را گدایی می کنی!
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از نظرت در مورد نوشته ام. من همتخصصم شناخت افراد و روان آنهاست. | |
|
درود بر شما نیلوفر خانم عزیز. راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. | |
|
سلام و درود بر شما. ممنون و سپاس از راهنمایی و ارشاد. همواره رهنمایمباشید. | |
|
درود بی کرانبر استاد فرزانه سپاسگزارم.از لطف جنابعالی. امتحانپس میدهیم. | |
|
درود و سپاس. ادعایشعر و شاعری ندارم فقط دلنوشته است. دوستان که برجک می زنند. | |
|
درود بی کرانممنونم | |
|
درود و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با بیت های پشت سَر مانده
سَبّابه ام دِق کرده روی زَنگ
تنهای تنها پشت در مانده
در یک جهان لانه زنبوری
دیوار با دیوار بُرخورده
روحم درون تُنگ تنهایی
در گیر و دار نیش ها مُرده
مَفصل به مفصل پرشده از من
شومینه ی فردای تکراری
خود سوزیم چیز غریبی نیست
لعنت به این تقدیر اجباری
#سید_هادی_محمدی
درود بر شما
نوشته ی شما تا شعر شدن فاصله ی زیادی دارد
پیشنهاد میکنم عروض و قافیه را جدی تر دنبال کنید
بمانید به مهر و بسرایید