پنجشنبه ۱ آذر
ای معلم شعری از رحمان حیدری
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۳۵ شماره ثبت ۱۱۹۸۹۶
بازدید : ۱۲۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب رحمان حیدری
|
ای چراغ روشن شب های تار
بهترین معمار انسان های زار
ای که درمان رخ زنگاره ای
روشنی بخش دل بیچاره ای
چشم جانم را به عالم دوختی
در ره نشر هنر دل سوختی
عاشقان را داده ای علم وفا
دور کردی زندگی را ازجفا
عشق وایمان راتودادی زندگی
روح انسان از تو زیبد بندگی
گوهری هستی درون یک صدف
می دهی پویندگان را تو هدف
بندگانت را در آتش سوختی
درس خودراباعطش آموختی
هرچه گفتی عشق بودوزندگی
در کنارش راز ورمز بندگی
عشق رحمان رابه اوآموختی
درسرای عاشقی خودسوختی
ای معلم عفو کن این بنده را
فقر مدح شعر این گوینده را
|
نقدها و نظرات
|
سلام وتحیات: سپاسگزارم ازلطف حضرتعالی پاینده باشید | |
|
سلام وارادت: تشکرازمحبت حضرتعالی سلامت وتندرست باشید | |
|
سلام واحترام: ممنون لطف وعنایت شمابزرگوارهستم. پیروزوسربلندباشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.