پنجشنبه ۸ آذر
جبر زمان شعری از نیلوفر تیر
از دفتر انعکاس نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۱۱۹۸۹۵
بازدید : ۳۵۴ | نظرات : ۸۵
|
آخرین اشعار ناب نیلوفر تیر
|
بر پیکره چندپاره ی میانسالی
نیش های جبر زمان
می سوزاند تا عمق جان
این خاموش کده ی بی تلاطم را
پس از آن روزها و شب های جدال
شورها و مست های بی تکرار
این حزن بی پایان
سزاوار نبود
|