سه شنبه ۲۲ آبان
ماه غریبستان شعری از عباس گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ۱۶:۰۰ شماره ثبت ۱۱۹۰۸۳
بازدید : ۳۲۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب عباس گودرزی
|
زمین و آسمان ها از ازل که مایل ات بودند
تمام شیعیان مخلوقی از آب و گل ات بودند
که حتما کائنات آن روز هنگام رکوع تو
به وقت دادن انگشتری ات سائل ات بودند
مدینه،مکه ،کوفه،یک به یک بودند شاهد که
تو دریا بودی و مردم کنار ساحل ات بودند
درخت پاک بودی ریشه ات در عرش اعلا بود
اویس و مالک و سلمان و میثم حاصل ات بودند
همیشه چاه و نخلستان،الا ماه غریبستان
همه همراز و همراه تو و درد دل ات بودند
نه تنها ابن ملجَم بلکه آن ها یی که در روز
سقیفه نقشه می چیدند حتما قاتل ات بودند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف مولای متقیان حضرت علی علیه السلام