نجور اولدی قراریدی گلسن
آیدا ایلدع منع بیر باش چکسن
بیر یالانچیخ پیامی مجنونووا گوندرسن
بو زهر انتظاری سن کسسن
بو خرابه کوچدن بیر گچسن
منیم احزانیمی بستان ایدسن
کوچمیزدن قراریدی گچسن
بو تامارزی دلییع گیزلین بی بوسه ویرسن
گدیشین بیر دفعه اولدی
اورگیم سیندی اوغولدی
اوقدر یوللارا باخدیم
یوز ایلین یورقونی اولدوم
قراریدی سنع خاطیر جان ویرم
گلمسن سنسیز حیاطی دیشم
یالانیمیش اولرم اولمیاسان
منیم احوالیمی بیر آلمیاسان
نبیلردیم بو قدر داش کیمیسن
منی بیگانلرع تای بیلیسن
آننییدیم کی منی ایستمیسن
آیدا ایلدع منع فیکر ایلمیسن
تیز بیلیدیم گوزووا باخمازدیم
آدیوی بوینوما هیش آسمازدیم
بیرجه کلمه سنه شعر یازمازدیم
جوان ایکن قوجالیخ تاببازدیم
حیف او لحظلرع کی سنع خاطیر یاندیم
گجلر صبحه کیمین سننن اوتور آغلاردیم
چوخلی وقتلر اوتوروب فیکر الیرم
او گچن لحظلرع حیس ییرم
قالخیب ایغا کوچلردع یریرم
یالانی یوخ سنین عطرو گزیرم
گیندع قلبیمع حاکیمدی آدین
سنی یاددان چیخاداممیر بو یازیخ
چوخلی اللشدیم فراموش الیم
آند ایچیردیم کی داها قهر الیم
سحر اولدوخچا نچه توبه ددیم
قرار اولدی عشقیوی رددع وریم
گجه گلدی گینع گوردوم اولورم
سیندی توبم دوردوم عکسو بیر اوپوم
بوغازا مین قهر گلدی گوزلریمنن یاش الندی
حتی عکسین غصلندی دیل آچیب صحبته گلدی
دیدی بسدی بوقدر غم بوشلا بسدی داها ماتم
خبرین یوخ قوجالیبسان اریرسن آزالیبسان
بیله گیدسه گورورمکی اولومو امضالیرسان
باش ایاخ خواهیشع چوندیم یاش قوتاردی دای اولوردوم
عکسیوی باغریما باسدیم آغلاماخدان دای یورولدوم
یانیرام چارسیزم یوخدی نجاتیم بیلیرم
تا عمور وار من اوزاخدان حسرتو چکملیرم
❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷
🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐
🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸
🌺🌺🌺🌺🌺🌷
🍀☘️🌱🌹💐
🌿🌿🌿🍁
🪴🪴🪴
🏵🏵
💟