جمعه ۲ آذر
شیشهی صبر شعری از مصطفی خادمی صفا
از دفتر عشق نو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ۲۲:۱۳ شماره ثبت ۱۱۸۸۳۷
بازدید : ۱۳۰ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مصطفی خادمی صفا
آخرین اشعار ناب مصطفی خادمی صفا
|
دیگر امشب شیشۀ صبرم شکست
حـرمـتِ مـیـخـانـۀ شهرم شکست
بـا قــلـم بــر دل نـوشـتـم نـام تـو
آمـدم در سـیـنـه بـگـذارم شکست
روزه بـودم، بـاده خـوردم در نـماز
سـجده کردم گوشۀ مُهرم شکست
سـینه پـس زد عشـق شیرین تو را
خواستم بر صخره بسپارم شکست
گـریـه کردم، خیس شد سر تا سرم
بـغـضِ غـم بـر دیـدۀ ابـرم شکست
زیـر بـاران خواسـتم چـترت شـوم
خواسـتم، آری ولی چـترم شکست
قــهـر کـردم تـا فــرامـوشـت کـنـم
کـوهِ غـمهـا تـیـشـۀ قـهرم شکست
شــعـر گـفـتـم تـا بـدانـی عـاشـقـم
این ردیف افـتاد در شعرم شکست
ای «صفا» تا کی تو گویی صبر کن
دیگر امشب شیشۀ صبرم شکست
۱۴۰۱/۰۱/۰۸
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عجب غزل دلنشینی
آفرینهااا
درودتان