يکشنبه ۴ آذر
عشق شعری از علیرضا حسنعلی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۳۲ شماره ثبت ۱۱۸۳۹۹
بازدید : ۳۹۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب علیرضا حسنعلی
|
ازخاک گرفته وتا لابه لای عرش
پیک می شودعشق درد می برد درش
آتش به تحفه می دهد چشم نرگسش
از من خاک می شود و او سوختنش
من درد میکنم و این دعای ماست
عشق مخلصم کن اجابت کنند درش
بستند طریق را زحریصان و صد دل
عشق سد می شود و می زند سرش
از کارمن بگیر یار چاره هارا
بی چاره عاشقان خراب می برند درش
سامان گرفته هر که به کاری و من نیز
سامان زسر گرفته ام به هوای رسیدنش
|
نقدها و نظرات
|
درود من از مصوت ر.ش. به عنوان قافیه استفاده کردم و از نظر عروض و وزن دقت لازم بردم چنانچه غیر از این است توضیح بدید و رنه دلیلی نیست که استادانه نظر بدهید | |
|
سلام استاد کاظمی بزرگوار ممنونتم برادر عزیزم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.