يکشنبه ۴ آذر
باز هم شعری از جواد ملکی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰۵:۵۶ شماره ثبت ۱۱۸۱۸۳
بازدید : ۱۴۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب جواد ملکی
|
می روم در دامن گل های وحشی باز هم
می دوم در دشت چشمان سیاهت باز هم
گوشه گیر از من شدی در غربت افتادی چرا
من صدایت می کنم هر روز و هر شب بازهم
بعد از آنی که تو رفتی خاطراتت با من است
عشق بازی می کنم با خاطراتت باز هم
قطره ای برگشته از دریا و تنها در کویر
عشق می ورزم به دریای خروشان باز هم
در طواف کعبه گفتم که خدایا عاشقم
گفت باید که بگردی دور این غم باز هم
سرد شد گرمای خورشید جهان افروز هم
بعد از آنی که تو رفتی از کنارم باز هم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود ممنون از وقتی که گذاشتید و ممنون از راهنمایی شما حتما مطالعه خواهم کرد و از راهنمایی شما بزرگواران کمال تشکر را دارم. | |
|
سلام و درود ممنون از وقتی که برای این شعر گذاشتید تازه وارد وادی شعر و ادب شده ام.چندان آشنایی ندارم امیدوارم در سایه بزرگوارانی چون شما رشد پیدا کنم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بر وزن مسلط هستید پیشنهادم مطالعه ی مبحث قافیه است
در نقد های اساتید در سایت ویا کتاب عروض قافیه دکتر سیروس شمیسا
این مبحث توضیح داده شده
منتظر آثار بعدی شما البته بی ایراد هستم