.. .............چه تمایز.!؟
اندیشهٔ افق ذهنی
کودکانه...
.......
روی گسل زمین لرزه
کودکی بااتکا ذاتی
درک زلزله
زیرآوار می خندد...
.........
نسل جامانده
دربـهار زندگانی
عاری از رنــــــگ.
بابشار تهای نجیب زاده ..
که بزخمه
می سرود آهنگ مودَّت...
به ترغیب تعصب
...........
گرایشها نمادین
عِرق ملی برگ زرین دیگــر...
........
نوجـوان فــارغ از
خـویش
مع ذالک سبزنشده
پشت لب
عوض کتاب, دفتر,قلم ومدرسه
باعیاران هم نورد
..........
معامله بمثل.!؟
دشنهٔ تشنه
معکوس
مــژده ها پـوشال
برای تکه نانی
آرمانها به حسرت
به جبر کودک کار جان نثار
..........
شایدهم
شرافتمند زاده ای دور از نتظار
یک کلاه شرعی
سر از کبر بر فلک
سخن بی سرو بُن
باصندوق پوشش ریسک...
سیستماتیک.
بدنبال معاملات
فضایی
به سودای جناح.
اصلاح طلب . اصولگرا..
دم فرو بست حق طلب
. .........
بمانده ازعدالت آلتی.
دست دزدافشار,
دزد, فکر وفعل دزدکی...
بطبع طبقات مرفه.
ردشدن ازروی بچه های زیرآوار...
هرکه راحق
گفت
آرواره به مشت
لگد بر گُرده ودنده شکست
باسپاس سیدیحیی. ـــــــ. s.y
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
بسیار زیبا و دلنشین بود