خیـــــــــال
........................................
به چه خیال خامی
خنده های تلخ دنیای پوشالی ام را
دلخوشی بنامم ؟
و رویاهای خیس با تو بودن را
پس از هر باران گریه
آنقدر باور کنم تا حقیقی شود
به چه خیالی .......... زنده بمانم
من که هر پاره سنگ ترک خورده ای را
برای نشستن بر سر مزارم
در آغوش میگیرم
.........................................