جمعه ۲ آذر
دل شعری از نجمه انعامی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۴۹ شماره ثبت ۱۱۷۸۰۴
بازدید : ۱۲۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب نجمه انعامی
|
دلم برای دلم می سوزد
آنقدر تنهاست و
آنقدر تنهایی قدم زده
که گم شده است
آنقدر غصه خورده
که معده درد گرفته است
مدام فکر و خیال میکند
نگران است
قرص اعصاب میخورد
حالا هم من تنها مانده ام و هم دلم
من شعر مینویسم و دلم شعر میخواند
من شاعر شده ام و دلم مشاعره می کند
من کتاب می نویسم و دلم کتاب می فروشد
این دل نفرین شده است
نفرین بخل ها و حسدها
باید آیه رهایی نازل شود
نمی دانم کدامین پیامبر
میان جاده های قلبم
معجزه در دست
پهلوی آسمان دلم
قند می گذارد
و جرعه جرعه
تلخی زندگی را
شیرین میکند
دلم برای دلم می سوزد
چقدر تنهاست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین وزیباست