پنجشنبه ۱ آذر
دیروز شعری از نجمه انعامی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۱۷ شماره ثبت ۱۲۲۵۹۲
بازدید : ۳۰۷ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب نجمه انعامی
|
دلم دیروز را
هر روز میخواهد
همان روزگاری که
رنگین کمان
از میان پنجره
پرواز می کرد
و قاصدک ها
میان آسمان
آرزوها را
از حنجره باد
فریاد می زدند
آن روزها
پدرم
پیغمبر بود
و
مادرم باران
وقتی عشق را
از روزنه های خانه
روی کودکی هایم
می پاشید
و من...
دو چشم بودم
خیره
به لب های خدا
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد استکی
در باب استعاره برای خداوند متعال تصور اجزا کفر محسوب نمیشود همانگونه که در قرآن کریم اشاره به ید الله شده است یا موارد مشابه | |
|
درود استاد عزیز منتسب نمودن صفات انسانی به رب جلیل کفر نیست؟ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود باااانوی عزیز
شاد باشید