شنبه ۳ آذر
حجاب شعری از طوبی آهنگران
از دفتر دفتر طوبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۰۷ شماره ثبت ۱۱۷۲۵۳
بازدید : ۲۹۷ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب طوبی آهنگران
|
دختر در چادر چون گوهر در صدف
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیلی خوب بود .