يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر رضا دهقانی(آمور)
آخرین اشعار ناب رضا دهقانی(آمور)
|
شب که میشه به عشقه تو بچه میشم
تن تن واست فال میگیرم
میگم میاد یا نمیاد....
....
یادش به خیر اون قدیما
چقدر بودیم ما بی ریا
چشمامونو میبستیمو
جفت دستامون رو به بالا...
.....
تن تن میگفتیم
میشه یا نمیشه.....میشه یا نمیشه
انگشتامون میخورد به هم
یعنی میشه
از خوشحالی ... انگار دنیارو میدادن به ما....
.....
گل پسرم
اگه پدر جفت چشماشم باز بزاره
فال بگیره
جفت انگشتام نمیخورن به هم دیگه...
....
آخه چشام سو نداره
فکرم همش پریشونه
جدایی ها..دلتنگیها دسته منو میلرزونه....
....
پس فال من فال نمیشه
اگه قرار بود که بشه
الان کنارم بودی تو...
.....
اما انقدر دوستت دارم
فردا شبم به عشقه تو بچه میشم
فال میگیرم
میگم میاد یا نمیاد...
...
رضا دهقانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.