چهارشنبه ۳۰ آبان
|
دفاتر شعر رضا دهقانی(آمور)
آخرین اشعار ناب رضا دهقانی(آمور)
|
آوارها را کنار خواهم زد
تورو از لابه لای غبارها بیرون خواهم کشید
از تو بتی خواهم ساخت
مرحمت خواهم شد
نه برای خود
برای دل تو
برای دیر رسیدنم
برایت خواهم مرد
کبودیهای دل و جانت را شفا خواهم داد
تو منی
من تو
تو تکه ای از وجودمی
دلگیر نخواهم شد
نوری خواهم شد
در ظلمات
پیش بیا باز هم پیشتر
دستم را بگیر
پیامی برایت دارم
من خود نیستم
آمدم گلبارانت کنم
فرستاده ام
تو او را صدا زدی
او مرا فرستاد
موقع آمدن در گوشم آهسته گفت
ببخش تا بخشیده شوی
....
رضا دهقانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی اگر از دید شما جای کم و کسر هست و نیاز به ویرایش خوشحال میشوم راهنمایی کنید | |
|
ممنون از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جسارتا نیاز به ویرایش ندارد؟