جمعه ۲۵ آبان
قاصدک سوخت شعری از متین رحمتی پور
از دفتر سوز شهریور نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۳۵ شماره ثبت ۱۱۶۴۱۳
بازدید : ۲۳۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب متین رحمتی پور
|
قاصدک سوخت
از آن آتش بدخیم وجودت ای عشق
غرق کردی همهام را
بین مژگان سیهقلب نگاهت
بیمروت به کجا رفتهاست
وجدان تباهت؟
بی تو آن کودکِ مجروح ز جنگم
که دلش میخواهد
گله از دست زمان نزد خدایش بکند
بی تو گنجشکک مصدوم ز سنگم
که پریشان شده از دست مَثَل های بشر
لانهاش نیست، چه باید بکند؟
بی تو محروم ز دنیا
بی تو اندوهم و تنها
بی تو کابوس، رفیقم شده شبها
بی تو آهم، بی تو سردم
گونههایم بی تو هردم
تر چو باران، بی تو دردم
بی تو دردم
بی تو دردم
بی تو دردم
...
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان دوست خوش نگاه من | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود