جمعه ۲ آذر
کوک کن ساعت خویش شعری از محمد امین افشاری
از دفتر شعر نو نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۴:۲۵ شماره ثبت ۱۱۶۲۲
بازدید : ۸۷۴ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر محمد امین افشاری
آخرین اشعار ناب محمد امین افشاری
|
و در این شهر شلوغ اعتباری به سحر هایش نیست
..... شب تیره و همینجا خفتن .
.. بهتر از بیداریست ...
. کوک کن ساعت خویش .....
راس ساعت فردا مرگ می آید زود .....
که در این نزدیکیست . ..
.. خوب میدانم که
اعتباری به هوای تو و فردایت نیست .
.. کوک کن ساعت خویش
................
......................
من امین هستم امانت کلمه ..... چند بیتی بر زبانم دکلمه .... گر توانی نکته ای یادم دهی.....من سرا گوشم زبانم قلمه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.