جمعه ۲ آذر
تنهاییام ورق خورد ( با تشکر از آرامش ظهرابی ) شعری از محمد امین افشاری
از دفتر شعر نو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ۰۷:۰۶ شماره ثبت ۱۶۷۱۰
بازدید : ۱۱۷۹ | نظرات : ۷۸
|
دفاتر شعر محمد امین افشاری
آخرین اشعار ناب محمد امین افشاری
|
این ترانه رو به کمک جمعی از دوستان شعر ناب سرودم و به خصوص نوشته زیبای شاعر گرامی آرامش ظهرابی
تو این خیال خیسم
تنهاییام ورق خورد
همه میگن تو محل
دیشب بازم عرق خورد
گفته بودی تا تهش
با من تو موندگاری
یکی تو گوشم میگه
دیدی بازم کلک برد
فکر نمیکردم بری
تو تنهاییم بمونم
تا به خودم اومدم
قبلم یکم ترک خورد
تو غم های دل من
درشت و ریز با هم بود
یه کاری کردی دلم
به دست تو الک خورد
دستت و دادی به اون
رقیب پست و نامرد
نگفتی که حس تو
با حس من نمک خورد
دیشب پیچید تو محل
فلانی باز عرق خورد
یکی نگفت که شاید
رو دست از این فلک خورد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.