جمعه ۲ آذر
به هم ریخته شعری از محمد امین افشاری
از دفتر شعر نو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۳۸ شماره ثبت ۱۷۰۳۷
بازدید : ۹۸۰ | نظرات : ۴۸
|
دفاتر شعر محمد امین افشاری
آخرین اشعار ناب محمد امین افشاری
|
تو این اتاق خالی تنهایی فکر میکنم
یکی یکی کارامو دارم وتو میکنم
یه نخ سیگار با چایی یه مشروب تو تنهایی
رو کاغذای کاهی کاریکاتور فکاهی
دلم گرفت از خودم از حرفای بی خودم
نشستم مینویسم همش برا سی خودم
دلم گرفت زمونه! تا کی اینجور میمونه ؟
اگه زندگی اینه مردن برام آسونه
رفتم تو نقش قالی همون حال بی حالی
یه آه تخل و غمگین،. مثل میوه ی کالی.
همش دارم میدوام تو دنیای تو خالی
اما زمین یه کره اس آخر اوله راهی
بداهه
ساعت 2 بامداد دوشنبه 28 مرداد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.