پنجشنبه ۱ آذر
دنیای من شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۰:۲۶ شماره ثبت ۱۱۶۱۹
بازدید : ۱۲۳۹ | نظرات : ۸۰
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
رنگ نیلوفری نگاهت را
از دهان ِابرها بیرون کشیدم
و برای خود سوزی
ققنوس آرزوهایم
بر روی بلندترین قله
اقامه ی آتش کردم
وقتی دنیا را پیمانه می زدم
غروب ِ باد آلود رسید
و قاصدکهای پر پر شده ی
یاد ِ تو را
به دست ِ پیچکها سپرد
باران شاهد بود چگونه
پیمانه زمین ریخت
و دنیا،
خوراک ِ ماهیان شد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.