پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر علی فداکار(ایهام)
آخرین اشعار ناب علی فداکار(ایهام)
|
دلربا آمد
برید و برد دل
بند بندِ بدنم
در جستجوی دل
دل بر..
چشمم
تُ را گرفت
#علی فداکار
#چامک
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو خیلی خوشحالم که وقت گذاشتید منتظر همچین نقدی بودم چون مدت هاست نمیتونم تو فرمی بهش بدم که روایت دزدیده شدن دل که یکی از چند اعضای اصلی بدن هست رو روایت کنه به این شکل که بعد از دزدیده شدن دل که توسط دلبر صورت گرفته همه اعضای بدن دنبال دلبر میگردن تا اینکه عضو(چشم) دزد رو میگیره"چشمم تو را گرفت" | |
|
ممنونم | |
|
درود سلامت باشید | |
|
درود پدرجان ممنونم سلامت باشید | |
|
السلام علیک یا فاطمة الزهرا
شهادت بانوی دو عالم بانو حضرت زهرا بر عموم شیعیان جهان تسلیت باد | |
|
درود مادر ممنونم | |
|
سپاس سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشماجناب فداکار
کوتاه عاشقانه ای است اما به نظرمن ازضعف تالیف رنج می برد
دلم دزدید ورفت
مشخص نیست دقیقا چی می گید
دلم رااودزدید یادلم راتودزدیدی
اگراو باشد باید درآخرهم می گفتید چشمم اورا گرفت واگر
چشمم توراگرفته باید می نوشتید دلم رادزدیدی ورفتی
من الان به عنوان مخاطب شما گیج شدم
پیچیده کردید همین دوجمله را
ازطرفی چیدمان شعرهم خوب نیست
دلم دزدیدورفت
تمام پاره های تنم
اینجا هم ضعف تالیف داره
خب دلتان دزدید چه رادزدید
پاره های تنم اگرباشد یک را جاافتاده
پاره های تنم رادرسته
اگرمن درست برداشت کرده باشم منظورتان را اینگونه باید ویرایش میشد تا ضعف تالیفش برطرف شود:
دلم دزدید
تمام پاره های تنم را
ورفت!
درپی دلبر
چشمم توراگرفت!
موفق باشید