سه شنبه ۱۵ آبان
امیرالمومنین صلوات الله علیه شعری از علیرضا نقدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۲ شماره ثبت ۱۱۵۸۰۸
بازدید : ۱۳۲ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب علیرضا نقدی
|
مرتضی چون رفت دیگر از جهان خورشید رفت
نور عالم تاب بود او آمد و تابید رفت
گفت فردی کشته شد حیدر به نخلستان او
فکر میکرد از عبادت آیت توحید رفت
او شب هجرت به جای مصطفی خوابید ، او
پیکر است او سر بود پس یک نفر خوابید رفت
گفت پیغمبر بود این فتح ما فتح المبین
کرد فردی اعتراض و بعد با تردید رفت
میشود آیا کسی با ترس گردد مقتدا؟
خیر هرگز روز خیبر دومی ترسید رفت
جنگ خندق عبدود آمد رجز میخواند ، بعد
حیدر آمد نسخه او را بهم پیچید رفت
در حقیقت مرتضی یک جسم بی جان بود چون
او ز وقتی فاطمه دیگر نمیخندید رفت
در روایت من یمت آمد مرا دلشاد کرد
در نبا هم آمده هر مرده او را دید رفت
هر کس اندر این سرا آمد علی را گر نخواست
بی بصیرت چند روزی در جهان چرخید رفت
علیرضا نقدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا علی(ع) مددی عطا فرما