تا به حالا مثل من ازغصه هق هق کردهای؟
بالِشَت را خیس از فتوای منطق کرده ای؟
کودکانه قلبت اصرارش رسیدن بوده است؟
جنگ با لجبازی این طفل سِرتِق کرده ای؟
نسخه تقدیر را وقتی که می پیچد فلک
شکوه از این نسخه در دیوان خالق کردهای؟
بعد عمری عاشقی کردن تو هم مانند من
گفت وگویی ساده با آن یار سابق کردهای؟
گریه ام میگیرد اما جای شُکرَش باقی است
این که تو روزی مرا با خنده عاشق کرده ای
وامق آمد بسترت را بوسه باران کرد و رفت
راستی عذرا تو هم آهنگ وامق کرده ای؟
چقدر باحال بود و ملموس..
پاسخ به تمام سوالها بلیست..😎🙅 یادم رفت اینو بگم.. فقط مصرع آخر برای من جای اسمها تغییر میکند..🤓
خوشمان آمد.. مخصوصا بیت دوم
آفرین بر طبع جوشان شما