جمعه ۲ آذر
تقدیم به دل نازنین حامی شریبی عزیز شعری از امیرشهبازی(گمنام)
از دفتر دل نامه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۵:۲۳ شماره ثبت ۱۱۵۴۴
بازدید : ۶۷۱ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر امیرشهبازی(گمنام)
آخرین اشعار ناب امیرشهبازی(گمنام)
|
تقدیم به دل نازنین حامی شریبی عزیز
مرا از غم رها کردی
وبا مهرت صدا کردی
زعمق دل نشان دادی
که با این دل چه ها کردی
ترا در قلب خود دیدم
زباغت غنچه ها چیدم
نهادم غنچه ها در دل
گلستان صفا دیدم
چه کردی با دل زارم
که بنمودی تو تیمارم
فروغت روشنی دارد
چوشمعی درشب تارم
کلامی دلنشین داری
زخوبان همنشین داری
خلوصی دروجودت هست
که قلبی آتشین داری
دلم با تو چه آرام است
غمم دیگر همه رام است
حضورت ماندنی با مهر
سرودت بس دلارام است
بیا یاری کنیم هم را
به غمخانه بریم غم را
لوای عشق برافرازیم
که بفرازیم سر خم را
"گمنام"5/2/92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.