يکشنبه ۴ آذر
روزی که خدا در ان سکوت کرد.! شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۰۲:۲۵ شماره ثبت ۱۱۵۱۳۶
بازدید : ۲۷۹ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
روزی که خدا در ان سکوت کرد.!
|