يکشنبه ۲۷ آبان
ایستگاه تو اینجاست!!! شعری از ابراهیم ساجدی
از دفتر رواست... نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۱۰ شماره ثبت ۱۱۴۹۱۵
بازدید : ۲۴۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم ساجدی
|
ایستگاه تواینجاست!
ومن متهم به فریادم
در تیررس تو
ومجموع ارقامم به یاء ختم می شود
و بی مسما
به جاده نی می پیوندد
باریکه ای است در پایان هر قلم
وتوقفگاهی برای اندیشه ها !
بی نور
بی محتوا...
ومغزهای علیلی
به قدر قدرت پوشالی شان از توسئوال میکنند!
....مراثی بلند
از بی منارهای ناپیدا
آمیخته در التهاب نفسهای عرق ریزان بی بصیرت!
وفضایی چندش آور و دهشت زا
....
پایانی می خوانند برای تمام آرزوهایت
وامیدهایت
وباتو می آویزند ازکلامی که گفته ای!
و اندیشه ای که قلم تجویز کرده است
آخرین ایستگاه تو اینجاست
سلولی تاریک ونمور
به ارتفاع هزار سال
وبه اندازه یک نفر،،،!
!!!از کتاب عصیان درخیمه های سکوت
نشرسال۷۷ ابراهیم ساجدی کنگرلوئی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درودی بیکران شاعر بزرگوار سپاسگزار لطفتان هستم ... پیروز باشید | |
|
سلامو درودها گرامی پیروز وکامیاب باشید | |
|
سلام ودرود برشما شاعر بزرگوارید سپاس از لطف تان کامیاب و سربلند باشید | |
|
سپاس از خوانش تان گرامی درودها | |
|
سلام ودرودها شاعر ارجمند سپاسگزار لطفتان هستم پیروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی بود