جمعه ۹ آذر
جلوه های سراب شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ۰۶:۴۶ شماره ثبت ۱۱۴۵۲۳
بازدید : ۴۹۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
جلوه های سراب
باید از دل حجاب را برداشت
جلوه های سراب را برداشت
من از آن روز گشتم آواره
که ز رویش نقاب را برداشت
ساده گفتم،که دوستت دارم
از لبانش جواب را برداشت
در کدامین بهار گل می کرد
که حضور گلاب را برداشت
گره در کارم آن زمان افتاد
کز بساطم شراب را برداشت
کاش می شد ز گردش ایّام
این همه پیچ و تاب را برداشت
از فراز و نشیب این دنیا
عمر سرکش شتاب را برداشت
عشق واسع به درس و مدرسه نیست
باید ا ی جان کتاب را برداشت
سید علی کهنگی (واسع) مرداد1401
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام آقای عزیزیان بزرگوار،درست می فرمایید،مجددا به اشتراک گذاشته شده | |
|
سلام استاد استکی عزیز،ممنون از لطف و محبت شما | |
|
سلام آقای محمدی بزرگوار،از لطف شما بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام بر شما آقای احسانی فر عزیز،از حسن توجه شما بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام آقای حاجی پور عزیز،از لطف شما بسیار متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در ذهنم آشناست و گمان میکنم قبلا هم این شعر را از شما خوانده ام