جمعه ۲ آذر
خمره ی دل شعری از راشد نصرت سراوان
از دفتر دلنوشته نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۰۷ شماره ثبت ۱۱۴۳۳۱
بازدید : ۱۵۸ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر راشد نصرت سراوان
آخرین اشعار ناب راشد نصرت سراوان
|
گاه به گاه، خمره ی ما؛ افتاده بجا
ناکام جهان و ،یاد تو ؛اظهار بجا
گویا ،که کسی نیست ، یار چنین
خویش فهمد و با دل، روزنه ی مهر
رحم کند، صحرا شود از او ؛برین
که نمرد، گوشه ی پلکش؛ به خزان
و پاییز نگشت، که برد؛ سبزی خلقت
به مدارا ،شده دلبر؛ که بهار می آید
از رنگ جهان ،رنگ خدا؛ باز بیاید
توبه ی دلها، به نصوحا شده؛ نزدیک
تسبیح دلان ،زمزمه ی چشم؛ بیاید
اندک، چو شمردیم، دل او؛ سوخت
به نشانش، قدم عشق؛ سپردیم
گفت: نغمه ی دیدار ،تو کجایی!
بلبل بشکفته، بگفتا: تو کجایی!
رخ، چو نمودش، که ببیند؛ خدایش
از سر مدهوش شدن ،به سازش
جبران جهان شد، که هر بار ؛بمیرد
بر غم خود، عشق خدا را؛ بیاراست
دلبند شد از عشق، دلش را؛ بیاراست
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام.متشکرم.من غالبا بداهه نویس هستم و هر چی بخوام بنویسم بیشتر بداهه میگم.اینو در یک ساعت نوشتم بداهه .من وقت نوشتن بیشتر به ضرب آهنگ دلم شعر یا متن بداهه میگم.یک موسیقی دلخواه گوش میکنم و برای خودم تصویر سازی میکنم و بداهه مینویسم.واقعا تاثیر فوق العاده ای داره وقت نوشتن.امتحان کنید .با تشکر از شما | |
|
با سلام.متشکرم.الهی شاد،موفق ،پیروز و پاینده باشید | |
|
با سلام.متشکرم.الهی شاد ،خوش ،سالم و پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
باز هر طور که خود میپسندید..🍁😊
درود..🤓