جمعه ۲ آذر
دردا به که گویی؟؟..... شعری از سارا مشیری
از دفتر روزها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۲:۳۳ شماره ثبت ۱۱۴۰۵
بازدید : ۶۹۶ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب سارا مشیری
|
هـــــی روزگار خسته از ایام جوانی
پی خود کرده ی خود خم دنبال نشانی
..چون پیر کهنسال
همه دورند ز احوال درونت ..
دردا به گویی ؟؟
چون طوطی بشکسته ز کوزه
شده ام من
ای وای از این سر تاسم ..
پشک بشکسته بخدا دست دلم نیست..
این راز دلم را به که گویم..؟..
هر جا ببرم حرف دلم را
صد طئنه ببارد از در و دیوار..
دردا به که گویی؟
صد بار رحمت این خالق گیتی
تو به این غم..
شد مونس تنهاییم این یار جگر سوز
غم ..
یاران که بُدند چون مگسی گرد شیرینی
امروز پریدند ..
گفتند نبرد این دل به خریدار ..
چون مشتری اش آماده با بازار........
آن یوسف ماتم ..
دردا به که گوییم؟
..
نمیدونم چه قالبی نوشتم یااصلا اسمش شعره یا نه ...
به هر حال شما هی بنویس بنده شاعر نیستم یا تازه شروع کردم ..
...
مهمه؟ ..
هست/؟...
( پشک به زبان کردی : گربه)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.