جمعه ۲ آذر
امان از این باران شعری از رحیم فخوری
از دفتر برکه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۲۷ شماره ثبت ۱۱۳۹۱۹
بازدید : ۲۸۰ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب رحیم فخوری
|
خالی نمیشود
ازدحام خیابان
باشرشراین باران
گروهی درپناهی
جوقه ای بزیر سایبانی
جمعی غرق در تخیل
سپرده تن
به شلاق تند باران
اشگهائی خیستر از
چتر رهگذرانی چند
لبخندی با آه حسرت
جاری می شوند
برپلان پلان
خاطرات نهفته برزیر باران
آی . . .
امان ازاین طنین باران
باز می شود به ناگه
پنجره ای چو باد شتابان
ذوق زده نگاهی
سرک می کشد
اندرحوالی آن میدان
آراسته زلفی
چه جانانه می سپارد
انبوه گیسو را
به سیل باران
مجنون تری زین میان
میزند به زیرآواز
: شماراقسم به نماز این باران
بخوانید آیه هائی دگر نیز
که بدجوری عطشناک اویم
شاید ببارد . . .
برخاک این بیابان
#رحیم فخوری
|
|
نقدها و نظرات
|
سرکارشاهزاده خانم بادرود واحترام وباتشکراز ابراز لطفتان🙏⚘ | |
|
باتشکر از ازحضور سبز استاداستکی ارجمند وممنون از ابراز لطفشان⚘🙏 | |
|
بادرود احترام خدمت جناب آقای احسانی فر و باتشکر از ابراز لطفتان🙏🙏⚘ | |
|
بادرود واحترام خدمت سرکارخانمافسری نژاد ممنونم از ابراز لطفتان⚘🙏 | |
|
بادرود واحترام خدمت جناب حیدری وباتشکر از حضور گرمشان⚘🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آراسته زلفی
چه جانانه می سپارد
انبوه گیسو را
به سیل باران
اشعار دردمندانه و دغدغهمند شما.. زیباست