پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)
|
مُثله شد ثانیه هامان وسطِ سالِ سیاه
پرت کرده است تنفّر سمتِ اِدبار کلاه
شور دارد دلِ لامذهبِ دوران بر درد
کوک هر سازِ جنون بهرِ معاذیر تباه
قاصدِ عشق دگر بادِ صبا نیست عزیز
خَفَقان بست کمر ، آه چو آراست سپاه
کر شده گوشِ فلک نعره ی اُمّید..دراز
سرد گشته تنِ حق لای کفن بی سَرِ راه
عصرِ آشوب و طمع ، دوره ی لات است و اِلات
علم جیره خورِ " اوباشِ توهّم مصباح "
شرر از شانه ی "ضحّاکِ شعار" است بلند!
بِرکه .. خون .. خنجرِ جاه است بُرَد گردنِ ماه
عمرِ تدبیر تمام است به تقدیر آویز !!
غم جوان است و خوشی پیر .. سراسیمه نگاه
|
نقدها و نظرات
|
سلام مجدد استاد عزیز لطف کردید🙏 سایه تان مستدام باد | |
|
سلام و درود خدا بر شما
نداشتن سیاستی که دیانت در آن باشد و دیانتی که در آن کیاست باشد منتج به عدم بصیرت افراد بظاهر روشنفکر و تجددخواه ظاهرالصلاحی شده که ادای میهن پرستی و وطن دوستی را در می آورند و هر روز به یک رنگند، وقتی ریش میگذارند بی ریشه اند و وقتی سه تیغه می کنند بی سبقه و پیشه، و فقط در پی خودفروشی در گیشه اند! حذف
| |
|
لطف دارید استاد کوهواره خواهر خوب و زیبانگار 🙏 خیلی هم عالی👌 همچنین شما سلامت و پیروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبانوی عزیزم
بسبارزیبابود