يکشنبه ۲۷ آبان
ابتلا شعری از پیام قاسمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۹:۰۱ شماره ثبت ۱۱۳۷۳۰
بازدید : ۱۲۲۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب پیام قاسمی
|
محدود یک خیال شدم که پر از چراست
اینڪه دوایِ درد منـی،شـرحِ ابتلاست
تیمور وار شڪِ جهان فتـح می شـود
بر شانه هاےشاخه نشستن ولےخطاست
گفتی:تو بی خیال تبِ عشق من شدی
نبضِ منی،نبودِ تو هم ختـمِ ماجراست
هـر بار ڪه مـردد شـدی مُـرد، مَـردِ تـو
آتشفشان،درونِ دلِ ڪوه و بی صداست
درگیر چشـم تو شده ام،غرق این شراب
ڪه ناسخِ تکامل و تعبیـر یک رویاست
مـوهای مـوج دار تو نیـلِ طـویلِ مصـر
انگشتِ مردِ غرق شده ےتو هم عصاست
هــر شب تبِ تنت،جهنـم می برد مـرا
شهدِ بهشت سهم رقیبان،تنت کجاست؟!
پیام قاسمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بزرگمهـر تشڪــر،همچنین | |
|
درود شاعر جوان و با استعداد گرانمایه سپاس، تندرست و پیروز باشید | |
|
درود مهـربانوی گرانقدر سپاس، عالی نگاه شماست | |
|
درود جناب کریمیان تشڪر ادیب بزرگوار به دیده مهر خوندین | |
|
درود بانوی ادیب و گرانقدر تشڪر، زیبا نگاه شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
رحلت جانگداز و جانسوز حضرت رسول اکرم محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر ایشان، کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) را بر همه شیعیان و رهروان ایشان تسلیت عرض می نماییم