جمعه ۲ آذر
.............................................................. شعری از سارا مشیری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ۲۰:۳۰ شماره ثبت ۱۱۳۶۶
بازدید : ۳۶۳۴ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب سارا مشیری
|
این بال و پرم در شمع وجودت بسوخت ..
این چشم ترم در غم عشقت بسوخت
ای کاش تو را آب شود این دل سنگت..
آنوقت که تقدیر تو را چشم به قبرم بدوخت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.