سه شنبه ۱۵ آبان
من شعری از رقیه غفاری
از دفتر کوچه خورشید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ۰۱:۳۹ شماره ثبت ۱۱۳۳۵۴
بازدید : ۲۴۳ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب رقیه غفاری
|
من...
آدمکِ ناتمامِ نقاشیِ دخترکِ شش ساله ام
سرچسبیده به چهارگوشه ی تن
من اسیر زاویه های اضطرابم
بی گردن
گواشواره های آهنینی
آویزان از گوشی ، که نیست
انگشت دست 3 ، انگشت پا هیچ
در دستی کیف و در دست دگر سبد گل
دخترک ، در مانده
در طرح چشم و لبخند ...
روح در چشم مرده وُ
تلخند به پوچی خود می خندد .
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
متشکرم | |
|
سپاس گزارم ریحانه ی عزیز | |
|
سلام سارای عزیز ، قصدم تصویر روان شاعر بود (من ...) من این نقاشی هستم . ناقص و پر از عیب در روانشناسی نقاشی آدمک بعنوان تست هوش کودکان به کار می رود . از نظر ارزشمندتان سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جسارتا یک نکته
✍️ به کار بردن (من)
در این نوشته که دوبار هم استفاده شده لزومی نداشت
و به نوعی حشو محسوب می شود
بمانید به مهر و بسرایید