سه شنبه ۱۵ آبان
خشم پدر شعری از رقیه غفاری
از دفتر کوچه خورشید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ۰۲:۰۲ شماره ثبت ۱۱۳۰۳۱
بازدید : ۲۵۶ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب رقیه غفاری
|
چاه شبُ در خانه باز شدند
به یک ناله
دخترک شادی کنان کنار پنجره دوید وگفت
مامان دوخته
پرده استگلاله بابا
1...3...2...4...8...وجبه !!!
بابا ندید
نفهمید
چه را ؟
بازوان مادر نالید
ازگلها آبی ِرنگ پرید
استگلال باخت
شب را خواب برد در آغوش
تلخندِ دخترکِ مادرِ سوخته یِ خشم ِفروخورده یِ بابا
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاس | |
|
سپاسگزارم لطفا نقدی دارید حتما بگویید با جان و دل می پذیرم | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاسگزارم و تشکر از نکته مهمی که اشاره کردید | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دل نوشته ی جالبی بود .